Tuesday, July 24, 2007

Update

Well.. I think it's time for a little update. First of all I want to say thank you to all my readers who don't know norwegian. From now on you have to find something better to do with your life, because it's gonna be all norwegian baby!

Norsk er det språket jeg lærte først og derfor kan jeg det best. Litt mindre stress å skrive på norsk. Norsk er drit lett!

Jeg ser med skrekk og gru at det har gått nesten et år siden jeg oppdaterte sist. Du sitter sikkert og lurer fælt på hva som har skjedd i mitt (og Eivind) sitt liv. La oss begynne litt med Eivind.

Eivind har nettopp giftet seg med Ingvild. Han er ferdig med sitt studie på MF og han er fremdeles min største helt og forbilde. Han er aktiv i alt mulig rart og har ikke en gang tid til noe særlig sørlandssommer i år. Håper han får tid til neste år.

I mitt liv er nok det største som skjer nå at jeg snart skal flytte til Oslo. Nå lurer du kanskje på hvem som blir en av mine nærmeste naboer? Jo!! EIVIND!!! Jeg blir fylt av lykkerus og fniser som en liten 12 år gammel jente bare av å tenke på det. Han bor så nærme at jeg nesten kan kaste en tørketrommel på huset han bor i.

I sommer har jeg blant annet vært i utdrikningslag til Eivind, vært i bryllup til Eivind og vært på Korsvei hvor jeg traff Eivind. Jeg har gjort andre ting også, men dette må vel være høydepunktene.

Tror det var det jeg ville si i denne omgang. Er jo godt mulig bloggen vil oppdateres oftere nå som jeg kommer til å bo rett ved siden av Eivind. Blir litt mer å fortelle om.

1 Comments:

Blogger Spilling said...

I still løøøv ju :P

11:57 AM  

Post a Comment

<< Home