Saturday, September 08, 2007

Sjokolade fondue

Kom nettopp hjem fra hr og fru Spilling. Vi har spist sjokolade fondue. Det er den beste sjokolade fondue kvelden jeg har vært på ever. Den andre sjokolade fondue kvelden som noen andre arrangerte var jeg ikke invitert på. Det er best å være invitert.

Jeg har skulket skolen to ganger på en dag. Det er godt gjort.

I går kom Johannes på besøk sånn helt plutselig. Vi spiste vafler og spilte nintendo.

Etter mine to skulkinger i dag gikk jeg, Torjus og Johannes på middagbesøk hos Anne Lene. Vi fikk vegetarmat med kjøtt i. Også spilte vi Risk. JEG VANT!!! Jeg ble veldig glad... Men kanskje ikke nok? Jeg lurer på om jeg blir mer sur når jeg taper enn jeg blir glad når jeg vinner. Kan ikke være sundt.

Etterpå gikk vi som sagt til Eivind og Ingvild for å spise sjokolade fondue. Nice! Eivind er min helt. Eivind er bra. Skulle ønske jeg var som Eivind. Skulle ønske jeg hadde sjeggveksten til Eivind. Jeg har litt for lite... Eivind har helt perfekt.

Torjus setter vekkerklokka på kl halv 8 om morraen for å stå opp og fikse gitaren min. Det er jo veldig snilt. Han er flink også.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

veldig interessant, takk

3:30 PM  

Post a Comment

<< Home