Wednesday, October 10, 2007

Atle har fått kamera!

Dette er en ny epoke i mitt liv. Aldri før har jeg personlig eid et digitalt kamera. Jeg kjøpte det på elkjøp i dag. På vei hjem fra Volda på søndag satt jeg og tenkte på at jeg tar alt for lite bilder. Etter nøye gjennomtenking kom jeg fram til at hovedgrunnen er at jeg ikke har noe kamera å ta bilder med. Nå har jeg ingen unskyldning lenger.

Dette kan jo ha noe å si for denne bloggen også. Fra nå av vil det ikke bare være tekst som ingen leser i bloggen, men også bilder som ingen ser på. Mangler bare musikk som ingen hører på, men det har jeg jo på Fotsopp myspace siden.

Eksempel på bilde som kan gjøre bloggen litt mer spennende.

1 Comments:

Blogger Anne Rose said...

hahaha! du er morsom! gratulerer med kamera!

12:23 AM  

Post a Comment

<< Home