Saturday, October 13, 2007

Hybelkveld + konsert

I dag var jeg og Torjus invitert på hybelkveld hos Erling. Vi varmet opp med 5 episoder Spaced og litt geeking før vi tok turen nedover. Det var mange folk der, men ikke så mange vi kjente. Tror egentlig det var en KRIK kveld vi hadde rotet oss ned på. Vi fikk i oss litt suppe før vi dro videre.

Torjus i party mode foran PCen

Imprint skulle spille i byen og det tenkte jeg at jeg skulle støtte opp om. Derfor gikk turen til Betong. Det er et band som jeg har arrangert konsert med i Kristiansand, så det var digg å se dem igjen. Jeg fikk også sjansen til å prøve meg på litt live bildet med mitt nye kamera. Trenger nok å leke litt og bli bedre kjent med kameraet.

Imprint på Betong i Oslo

Etter konserten traff jeg Daniel. Han spanderte en cola på meg og Torjus. Daniel ser veldig skummel ut, men han er en bra mann. Vi snakket litt om black metal, Frosthardr, livet og Jesus. :) Alltid koselig å treffe folk som spanderer. Bra mann!

Verdens koseligste black metal mann!

I morgen blir det Black Debbath på sub. Gleder meg veldig! Kanskje jeg skal prøve meg på noen nye live bilder da.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home