Monday, October 15, 2007

Black Debbath, gratis mat og Jason Bourne

Da var helga over for ca 15 min siden. Har vært en fin helg. I går begynte jeg dagen med å gjøre ingenting en god stund. Etterpå gikk jeg på styremøte med Nordic Mission. Det betyr gratis mat! Gratis mat smaker alltid godt.

Etter styremøtet bar det avgårde til subScene hvor vi skulle på Black Debbath konsert. Hadde gledet meg til konserten. Jeg møtte Torjus utenfor og vi var klare som aldri før for konsert.

Jeg og Torjus er kjempe klare for konsert!

Konserten var kul! De spilte i en ca 1,5 timer og det var stas hele tiden. Det eneste som var litt kjipt var at det var litt vanskelig å få med seg hva de sang. Black Debbath er jo et band hvor tekstene er vel så viktig som musikken. Men vi fikk nå med oss litt. De sa også mye gøy mellom sangene og de spilte bra. Jeg hadde egentlig tenkt å få prøvd meg på å ta noen bilder under konserten, men det var tett med folk foran scenen og vanskelig å komme til. Det beste bildet ble av gulvet når jeg skulle teste innstillingene på kameraet.

Black Debbath på Sub Scene

Det beste bildet fra konserten

I dag sov jeg ganske lenge. Litt utpå formiddagen en gang kom foreldrene til Torjus. De tok oss med på Bamboo hvor de spanderte middag på oss. Gratis mat for andre gang denne helgen! Jeg DIGGER gratis mat. Jeg hadde innbakt svin og det var fantastisk.

Etter middagen stakk jeg og Torjus ned på et møte på sub. Etter møtet gikk vi på kino og så The Bourne Ultimatum. Kul film! Bra helg. Mulig vi skal se et par episoder Spaced før vi legger oss nå. Ser for meg at det blir litt skulking i de første timene i morgen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du må slutte å skulke Atle!

8:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

vet ikke..

3:16 PM  

Post a Comment

<< Home