Wednesday, October 24, 2007

Eivind Spilling quiz

Oppdaget at jeg nesten har forsømt Eivind i bloggen i det siste. Det er jo forkastelig! Det var jo meningen at denne bloggen skulle handle først og fremst om Eivind, og ikke meg. Håper alle andre Eivind fans dere ute kan tilgi meg.

Jeg tenkte jeg skulle lage en liten Eivind quiz. Av de som har rett svar velger (ikke trekker) jeg ut en vinner som får en pose kaffe eller leverpostei. Legg inn din besvarelse som komentar på dette innlegget. Begynner med å legge inn et bilde av Eivind. Det er ganske gammelt. Har ikke tatt nye bilder pga ærefrykt.

Eivind Spilling

1. Eivind er ...
a: Atles helt.
b: lavere enn Erling.
c: født og oppvokst i Greipstad.

2. Hvor mange tattiser har Eivind?
a: Ingen
b: <3
c: 4

3. Eivind er ...
a: utdannet prest.
b: prestedatter.
c: prestesønn.

4. Hva er Eivind sitt mellomnavn?
a: Hilde
b: Hildre
c: Barland

5. Eivind er ...
a: aktiv fallskjermhopper.
b: 3x kretsmester i turn.
c: manager for et band.

Lykke til!

8 Comments:

Blogger Andrejazz said...

Okå.
Her kommer mitt bidrag til konkurransen.
Here goes:


1. Eivind er ...
a: Atles helt.

2. Hvor mange tattiser har Eivind?
b: <3

3. Eivind er ...
c: prestesønn.

4. Hva er Eivind sitt mellomnavn?
b: Hildre

5. Eivind er ...
a: aktiv fallskjermhopper.

4:36 PM  
Blogger Karoline said...

Får jeg være med?

1.a
2.c
3.c
4.b
5.a

Drikker forresten ikke kaffi, som Eivind, så du kan bare poste den pakken med leverpostei til følgende adresse:
Karoline Hildre Spilling
Kongshaug musikkgymnas
5216 Lepsøy
KOOOOOOOOOZ

7:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eivind er Atle sin helt, og du er min helt!

1.a
2.c
3.c
4.b
5.a

Jeg syns alle andre enn meg fortjener å vinne!
(Men siden jeg var så snill og sa det, er det i grunnen bare rettferdig at jeg vinner!)

4:48 PM  
Blogger Anne Rose said...

Først vil jeg bare si at jeg har et ønske om GILDE ovnsbakt leverpostei i postkassa, for den dere la igjen i kjølekapet mitt (med "sunt fett"), smakte ikke så godt som Gildes!
peace out.

1-a
2-c
3-c
4-b
5-a

2:36 AM  
Blogger Anne Rose said...

Vil være så freidig å endre svar nr 4 til c, siden det ikke står noe om at det ikke er tillatt i reglementet! den var isåfall tricky. Hvis DET ikke er rett, må det være 5eren: at han ikke er AKTIV fallskjermhopper.

Hakke drivi med det noen av de gangene jeg har møtt ham, hvertfall.. han har riktignok sjelden vært jordnær;)

2:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

1.a
2.c
3.c
4.b
5.c

12:21 PM  
Blogger meg said...

Kan Eivinds kone svare? Og får hun da en pose med leverpostei??

1. a) ATLES HEEELT
2. c) 4, akkurat passe (for) mange
3. c) prestesønn
4. b) Hildre, den dusten ville ikke ta mitt mellomnavn
5. c) Manager for bandet heter Capitol Hell

Venter i spenning på svar. Kom oppom å vær kånevakt.

10:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg sier det samme som Ingvild :-D

4:03 PM  

Post a Comment

<< Home