Monday, November 17, 2008

Litt om året 2008

Noen lurer kanskje på hva som har skjedd i livet mitt i 2008? For jeg regner jo med at det fremdeles er hundrevis som er innom og sjekker bloggen min daglig.

Hva som har skjedd i 2008 i korte trekk:
Anne Ruth (kjæreste og bestevenn)
Går fortsatt på skole
Fått jobb i Mamut
Spiller i bandet Eleos som snart kommer med ny EP
Startet bibelgruppe med hyggelige folk
Vært på prekestolen
Solgt bilen
Kjøpt gitarforsterker

Hvis jeg ikke får noen kommentarer på dette innlegget i løpet av 2008, så ser jeg at min overbevisning om at denne bloggen har hundrevis av lesere kanskje er en illusjon og jeg må vurdere om jeg skal legge ned bloggen.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jeg tror det er tusenvis av lesere Atle :)
Spennende med en oppdatering på livet ditt!'

11:06 PM  
Blogger Andrejazz said...

Legge ned bloggen?!
Hørt på makan...
Nei, det må du ikke finne på, Atle.
Vi er en gjeng trofaste lesere her ute i cyberspace.

11:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg trur det er meninga å oppdatere en blog mer enn en gang i året...

Men det er jo alltid greit med et sammendrag i stikkordsform... :D

3:25 PM  
Blogger Kjøde said...

Jeg foreslår at dere oppretter blogg sammen jeg Anne Ruth... Da kan det kanskje bli litt mer morro?

1:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du må jo fortsette med blogg, hvis ikke har jeg ingenting å gjøre lenger.. Min hverdag består av å vente på en oppdatering på bloggen din!

1:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Godt å se at du oppdaterer oftere en en gang i tiåret slik mange andre har tendenser til å gjøre... Ellers så er jeg i live...men det finnes ikke gode kebabs i Australia...Bare noen fake....smaker som billig kattemat... Over og ut

2:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg velger å gjøre en variant av utfordringa di, Kalle, og lager her en liten oppdatering av Atles hverdag siden han ikke gjør det sjøl:

Atle er er en veldig travel og viktig mann om dagen. Foruten masse oppgaver på skolen, spiller han i band som nylig har spilt på "Green light district festival" i Danmark (dette BØR han fortelle om sjøl), og som ellers øver en gang i uka.

Nytt av året er at Atle også har begynt å trene! Nemlig på Friskus&Svettis.

Ellers går det i Wee i stua og jobbing på Mamut.

Yeah, I`m good!

5:27 PM  
Blogger totliii said...

Hei Atle!
Eg visste kje atte du fanst her eg. Åsså gjorde du mesten kje de heller egentligt.

9:00 PM  

Post a Comment

<< Home