Saturday, October 27, 2007

Bomberman II

Jeg runnet nettopp Bomberman II på Nintendo. Fikk en følelse av prestasjon blandet med tomhet og kanskje litt skam over å ha brukt så mye tid på dette spillet. Vet ikke helt hva jeg skal finne på nå... Sitter og stirrer tomt ut i luften.

Bomberman II

Ser for meg at de neste timene av mitt liv kommer til å bestå av:
- Spille gitar (samme sangen som jeg har spilt på i 2 uker, men som aldri blir helt ferdig)
- Dusje.
- Vurdere å male et bilde, men slå det fra meg når jeg innser at jeg mangler maling og talent.
- Varme opp middagsrester fra i går.
- Sette meg ned for å spille Bomberman II, men plutselig komme på at jeg har runnet spillet.
- Gå på butikken og kjøpe brød og middag til i morra.
- Surfe litt på nettet og finne ut at det ikke har skjedd noe gøy der.
- Gå i bursdag til Frank og Helene!!! JIPPI!!!

Beklager at det ble to innlegg på samme dag. Skal ikke gjenta seg. Ser at det blir vanskelig å henge med i svingene.

Eivind Spilling rocks!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home